SEZONA V PLNÉM PROUDU

Tak dnes jsem se nečekaně utrhl z práce a mohl vyrazit na Droužkovické rybníky už v ranních hodinách.Počasí přálo,rýsoval se slunečný den :-).Představu o tom co bych chtěl vyfotit jsem měl jasnou,nafotit nějaké líhnutí a střelit pár letovek :-).Musím říct,že se mi vše podařilo dle představ.Nejprve jsem si obešel svá oblíbená místa a v trávě jsem našel pár kusů sušících se šidélek,ale ty jsem fotit nepřišel :-) asi kolem 7-30 jsem zahlédl na rákosu lezoucí čerstvou nymfu jak si hledá místo k vylíhnutí-hurrááá!!!Už jsem věděl že mám napůl vyhráno anějaké kladení nafotím :-).Nymfa byla menší což slibovalo spíše vážku a taky že ano,byla to libelula quadrimaculata!Všdšl jsem že mám určitě tak 30minut čas než nymfy uschne a vážka začne vylézat ven.Tak jsem se poohlédl po okolí a našel jsem asi 5ks již vylíhlých,a sušících se vážek.Vše byli quadrimaculaty až na jeden exemplář o kterém nevím co je zač :-) No pokusím se to co nejdříve zjistit :-).Strávil jsem tam 4 krásné hodiny,než foták zahlásil"card full".